Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПЛАН
роботи Березівського районного суду Одеської області
на ІІ півріччя 2015 року
№з-п |
Назва заходів |
Виконавці та термін виконання |
Відмітка про виконання |
1.1 |
1. Організаційні питання
Складання та подання до ТУ ДСА України в Одеській області статистичні звіти за І півріччя 2015р. за формами №1, 1-1, №1-ОП, 1-1-ОП, 1-Л, 2-А, 2-Ц, 6-8, 3,4, 10
|
Консультант суду Данилейчук Л.В.
|
|
1.2. |
Обговорення на оперативній нараді підсумки роботи суду за І півріччя 2015 року. |
Голова суду Курта Л.С. Керівник апарату Єленок О.М. 30.07.2015 р.
|
|
1.3. |
Проведення виробничих нарад, здійснення аналізу роботи суду із визначенням заходів по усуненню наявних недоліків, аналіз стану організаційної та виконавської дисципліни працівників апарату суду |
Керівник апарату Єленок О.М. щотижня |
|
|
|
|
|
2. Вивчення судової практики
2.1. |
Узагальнення практики розгляду справ про адмінправопорушення передбачених ст.124 КУпАП, розглянутих судом у I півріччі 2015 року
|
Суддя Дєтков О.Я. Помічник судді Ткачук В.В. вересень |
|
2.2. |
Узагальнення практики розгляду цивільних справ про спори, що виникають із сімейних правовідносин, розглянутих у I півріччі 2015 року |
Суддя Лебединський С.Й. жовтень |
|
2.3. |
Узагальнення практики розгляду цивільних справ про спадкове право, розглянутих у I півріччі 2015 року |
Суддя Римар І.А. листопад |
|
2.4.
|
Узагальнення судової практики розгляду кримінальних справ про злочини проти власності, розглянутих судом у I півріччі 2015
|
Суддя Курта Л.С. Помічник судді Алфьорова К.В. . Грудень 2015 року
|
|
3. Заходи по роботі з апаратом , канцелярією суду, навчання
3.1. |
Організація та проведення інструктажу з охорони праці та пожежної безпеки з суддями та працівниками апарату суду |
Головний спеціаліст з ІТ Рябченко Д.О. 12.10.2015 р. |
|
|
|
|
|
4. Перевірки з основних напрямків діяльності суду, аналітична робота суду
4.1. |
Перевірка роботи секретарів судових засідань по дотриманню строків виготовлення журналів судових засідань і здачі справ до канцелярії суду |
Керівник апарату Єленок О.М. раз у квартал |
|
4.2. |
Перевірка роботи помічників суддів щодо своєчасного та правильного занесення відміток до обліково-статистичних карток, заповнення карток на осіб відносно яких розглянуто кримінальну справу ( кримінальне провадження). |
Заступник керівника апарату Олійник І.А. постійно |
|
4.3. |
Проведення перевірок стану надіслання копій судових рішень до Єдиного державного Реєстру |
Заступник керівника апарату Олійник І.А. постійно |
|
5. Кадрова робота
5.1. |
Формування кадрового резерву для державної служби на посади державних службовців |
Консультан суду Данилейчук Л.В. Грудень |
|
5.2. |
Підготовка та підвищення кваліфікації працівників апарату суду відповідно до графіку ТУ ДСА України в Одеській області . |
Керівник апарату Єленок О.М. Консультант суду Данилейчук Л.В. відповідно до графіку |
|
5.3. |
Складання кадрової звітності |
Консультант суду Данилейчук Л.В. Грудень-січень |
|
5.4. |
Надання інформації до ТУ ДСА України в Одеській області про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату суду |
Консультант суду Данилейчук Л.В. щомісячно |
|
5.5. |
Ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників і бронювання військовозобов’язаних |
Консультант суду Данилейчук Л.В. Постійно |
|
5.6. |
Надання до ТУ ДСА України в Одеській області звіту щодо підготовки, підвищення, рівня кваліфікації суддів та працівників апарату суду |
Консультант суду Данилейчук Л.В. щоквартально |
|
5.7. |
Надання до відділу ведення Державного реєстру виборців відомостей про виборців ( осіб) за формами 6.1. та 6.2 |
Консультант суду Данилейчук Л.В. постійно |
|
5.8. |
Розроблення графіку відпусток працівників апарату суду на 2016 р. |
Керівник апарату Єленок О.М. Консультант суду Данилейчук Л.В. Грудень 2016 року |
|
6. Комунікативні заходи
6.1. |
Оформлення та оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду |
Консультант суду Данилейчук Л.В. Постійно |
|
6.2. |
Проведення «Дня відкритих дверей» |
Заступник керівника апарату Олійник І.А. до 20 жовтня 2015 р |
|